Historie (?)

16.03.2015 09:02

Zabíjel jsem nevinné lidi,

Proč? řekli mi že jsou to židi,

Ale to nebyl ten pravý důvod,

Já jsem zabíjet chtěl.

 

Vymyli mi mozek na cvičišti psů,

Zbavili mě posledních zbytků snů,

Jako panáček bez vůle poslouchal jsem rozkazy,

Těšil se až oddělím další hlavy od chvějících se těl.

 

Zmocňovalo se mě vzrušení a zvláštní pocit,

Když jsem mohl na nepřítele ze stromu skočit,

Pěkně zákeřně zezadu useknout mu hlavu,

To byl můj běžný den běžná rutina.

 

Vůdce stál nade mnou věřil jsem mu každé slovo,

Přesvědčil mě ať do těch sviní našiju olovo,

Znělo mi jak rajská hudba ta chvála a věřil jsem když říkal,

Poslušnému vojáku se dobře usíná.

 

Bojoval jsem za lepší svět za naši společnou věc,

Od stvoření světa platí právo silnějšího přec,

Za svět kde nebude místo pro nemocné  a slabé,

Za čistou rasu která nebude fňukat a naříkat.

 

Říkali mi jsi vyvolený takové jako ty naše říše postrádá,

Nemusíš se bát když se budeš činit vůdce se o tebe postará,

Budeš ověnčen vavříny jako válečný hrdina,

Celá zem poklekne před tebou už nebudeš si muset nic odříkat.

 

Ale s blížícím se koncem přišla deziluze strašná,

Co se stalo? z našich měst zbyla jen cesta prašná,

Pro další panáčky z východu i západu,

Všude kolem obklopuje mě jejich zástup.

 

Dělí si území a rozkrádají naši zničenou zem,

Kde je vůdce ten spasitel a jeho naivní sen?

Vysral se na nás byli to jen plané sliby,

Slyším jen ty skopčácká svině tak nástup nástup!

 

Anketa

Hlasování (jako ve škole)

1 (11)
100%

2 (0)
0%

3 (0)
0%

4 (0)
0%

5 (0)
0%

Celkový počet hlasů: 11

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek