První

12.03.2015 10:54

Užívám si každé chvíle,

kterou mi život tak štědře věnoval,

ty bolestné zapomínám,

ty hezké oplácím a posílám dál.

 

Někdy to na mě příjde,

a mám chuť utržené rány oplácet,

pak se za to vždycky stydím,

ale výčitkami čas nesmím ztrácet.

 

Ty jsi byla první,

Které mé srdce chtělo patřit,

Byl jsem vděčný za každý den,

Kdy jsem tě mohl spatřit.

 

Dnes už ten žár není tolik silný,

A vím že už tě nikdy nebudu objímat,

Přesto chci být k tobě upřímný,

Tvá krása mě bude vždycky dojímat.

 

Dívám se z okna a vidím že máš kluka,

Znám ho je to pěkný hajzl,

A pro mě jsou to strašná muka,

Asi zas navštívím svůj oblíbený pajzl.

 

Opiju se do němoty a pohřbím všechny vzpomínky,

I když to ráno bude strašné jako když ránu dostaneš,

V mé hlavě bude prázdno z paměti jenom střípky,

Ale ty jsi byla první  a první navždy zůstaneš.

Anketa

Hlasování (jako ve škole)

1 (12)
92%

2 (1)
8%

3 (0)
0%

4 (0)
0%

5 (0)
0%

Celkový počet hlasů: 13

Komentáře

Datum: 06.12.2015

Vložil: žaneta

Titulek: básen

super:-)

Datum: 18.06.2016

Vložil: takybasnik

Titulek: Re: básen

díky

Přidat nový příspěvek