Anděl

09.03.2015 10:20

Pověz mi anděli, anděli můj strážný,

znáš-li moje utrpení a všechny moje rány,

nemoci co souží moje od přírody slabé tělo,

které vždycky silné a zdravé býti chtělo.

 

Pověz mi anděli, anděli můj strážný,

znáš-li moje utrpení a všechny moje rány,

ty bezesné noci v tmavém smutném pokoji,

kde chyběla matčina ruka s níž se dětská duše spokojí.

 

Pověz mi anděli, anděli můj strážný,

znáš-li moje utrpení a všechny moje rány,

tu trochu lásky co mi v srdci vyrostla jak z růže květ,

aby ji pak během chvíle výbuch nenávisti nenávratně smet.

 

Pověz mi anděli, anděli můj strážný,

znáš-li moje utrpení a všechny moje rány,

touhu a ctižádost co sžírá moji duši,

chtěl jsem být velikán však ubožák mi více sluší.

 

Pověz mi anděli, anděli můj strážný,

znáš-li moje utrpení a všechny moje rány,

a modli se za mně přímo u svatého Petra,

nebo má cesta povede do samotného pekla.

 

Anketa

Hlasování (jako ve škole)

1 (11)
100%

2 (0)
0%

3 (0)
0%

4 (0)
0%

5 (0)
0%

Celkový počet hlasů: 11

Komentáře

Datum: 09.03.2015

Vložil: takybasnik

Titulek: Anděl

Protože se mi nechce čekat až někdo objeví tuhle stránku, tak si první komentář musím napsat sám :-)

Přidat nový příspěvek